Musiikkikoulu Satakieli

Soitonopetusta ilman pääsykokeita!

Musiikkikoulu Satakieli on perustettu vuonna 2018 ja se toimii Porin steinerkoulun tiloissa.

Yksityistä opetusta antavat steinerkoulusta tutut opettajat eli musiikin opettaja Heidi Nuutilainen ja viulukerhon opettaja Teresa Alasalmi.

Yksityiset tunnit pidetään koulupäivän päätteeksi tai muuten sovittuna aikana.

Opetusta on tarjolla viulun- ja pianon soitossa.
Lisäksi on viulumuskariryhmiä alle kouluikäisille.
Mahdollisuuksien mukaan tarjoamme myös opetusta kontrabasson ja kitaran soitossa.

Opettajat:

Heidi Nuutilainen
on valmistunut musiikin maisteriksi (MuM) Sibelius-Akatemiasta vuonna 2005. Heidi opettaa pianonsoittoa.

Teresa Alasalmi
on valmistunut Suzuki -viulunsoiton opettajaksi vuonna 2017 (3.taso) sekä musiikinohjaajaksi Keski-Pohjanmaan konservatoriosta vuonna 2002.
Teresa opettaa viulunsoittoa ja viulumuskareita musiikkikoulu Satakielessä, viulukerhoja Porin seudun steinerkoulussa ja muskareita Otsolan kansalaisopistossa.

Hinnasto yksityistunnit:

300e 15 opetuskertaa/lukukausi. Tunnin pituus 20 minuuttia.
400e 15 opetuskertaa/lukukausi. Tunnin pituus 30 minuuttia.

Muskarit: 150e 15 x 45min

Lisätietoja: