Iltapäiväkerho / Iltis

Iltapäiväkerhomme, eli Iltis toimii Karhulinnassa, koulun kanssa samoissa tiloissa, osoitteessa Tasavallankatu 2.

Iltis toteutetaan koulun järjestämänä yhteistyössä Porin kaupungin kanssa. Iltapäivähoidolle on Opetushallituksessa laadittu Aamu- ja iltapäivähoidon perusteet, jota myös Porin seudun steinerkoulun iltiksessä noudatetaan.

Iltapäiväkerho on ohjattua toimintaa lukujärjestyksen mukaisen koulupäivän päätyttyä. Iltiksessä ulkoillaan paljon sekä leikitään, pelataan, piirretään ja askarrellaan. Tehdään retkiä puistoihin, museoihin, urheilutalolle ja luontoon.

Iltapäiväkerho on avoinna klo 12:00-17:00. Lapset noudetaan koululta ohjaajan toimesta. Iltapäiväkerhossa tarjoillaan välipala noin klo 14:00.

Iltapäivätoimintaan hakeutuminen ja toiminnasta irtisanoutuminen:

Yksityisten koulujen iltapäivätoiminnan hakemuksen täyttäminen: https://www.pori.fi/iltis

Iltapäivätoiminnan paikka irtisanotaan kirjallisesti:
sähköpostilla osoitteeseen iltis@pori.fi tai kirjepostilla
Porin kaupungin sivistystoimiala / iltapäivätoiminta, PL 121, 28101 Pori. Irtisanoutuminen tulee tehdä kuukauden loppuun mennessä, jotta irtisanoutuminen astuu voimaan seuraavan kuun alussa ja maksua ei silloin enää alkavalta kuukaudelta peritä.

Iltapäivätoiminnasta perittävä kuukausimaksu on 80 € / kk (1.1.2024 alkaen 100 € / kk, lue korotukseen liittyvä tiedote täältä).

Maksu voidaan jättää perimättä toimeentuloedellytysten ja huollollisten näkökohtien niin vaatiessa. Näissä tapauksissa tulee ottaa yhteyttä sivistystoimialan opetusyksikköön sähköpostitse iltis@pori.fi.