Koulumme historiaa

Porin steinerkoulu sai alkunsa, kun vuonna 1981 Poriin perustettiin Porin Seudun Steinerkouluyhdistys ry edistämään steinerpedagogiikan tuntemusta Satakunnassa. Yhdistyksen päämääränä oli steinerkoulun perustaminen. Elokuussa 1985 koulu aloitti toimintansa 1800-luvun puolella valmistuneessa puukiinteistössä Pohjoisrantakadun ja Valajankadun kulmassa. Ensimmäiset steinerkoulun päättötodistukset jaettiin Porissa keväällä 1997 ja ensimmäiset ylioppilaat lakitettiin keväällä 1998. Vanhan koulun tilat olivat käyneet ahtaiksi ja niin koulu muutti nykyiseen Tasavallankatu 2:ssa sijaitsevaan entisen suojeluskuntataloon, Karhulinnaan.  Uusien koulutilojen avajaisia vietettiin juhlallisesti syksyllä 1999, kun remontti oli valmistunut.

Nykyään koulussamme toimivat luokka-asteet ensimmäisestä yhdeksänteen luokkaan asti.  Karhulinnassa ovat luokkien 1-9 kotiluokat.